ماه من

ماه من
آخرین مطالب
  • ۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۲:۳۶ تو
محبوب ترین مطالب
  • ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۳۰ انار
  • ۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۹:۵۵ 15 ام
  • ۱۴ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۴ ...
پیوندهای روزانه

زندگیِ نهیوی!

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۳۸ ب.ظ

یه کتاب داریم که اسمش دین و زندگیه! کیفیت ش هم از همه ی کتاب هامون بهتره! سال اول یه دبیر داشتیم که خوب درس میداد این کتاب رو! ولی چون خط به خط سوال نمی داد، تعدادی از خانواده ها ناراضی بودن و شاید همین دلیلی شد تا بره از مدرسه مون. البته سه چهار درس آخر رو فقط سوال میداد و اصلا درس نمی داد...! که خب بچه ها اکثرا راضی بودن از اون وضع!!

 سال دوم جلسه ی اول یه دبیر اومد سر کلاس ما که دیگه نیومد و دبیر مون عوض شد. دبیر سال دوم مون اصلا سخت نمی گرفت یعنی بیش از حد سخت نمی گرفت ! در حدی که از کارگاه علوم به بعد نصف بچه ها هم سر کلاس نمی اومدن و خب دبیرمون هم بهشون اجازه میداد که نیان سر کلاس! ولی خب درس رو الکی سخت و پیچیده نمی کرد و خوب توضیح میداد! فقط کم توضیح می داد!!! در حدی که بخش اندیشه و تحقیق سال دوم مون به امان خدا سپرده شد!!

 اما سال سوم! همون دبیری که پارسال فقط جلسه ی اول اومد سر کلاس ما و رفت که رفت، حالا امسال دبیرمون شده! بین صحبت هاش تاکید داشت که دینی دوم برابر با دینی سوم و چهارمه!! و هرچی که امسال می خونیم می تونیم براش تو دینی پارسال هم یک مثال پیدا کنیم و ... ! شروع کرد به درس دادن، هر یه جمله که درس میداد، می گفت خب بچه ها این برمیگرده به کدوم درس پارسال تون؟؟! ما هم فقط نگاه ش می کردیم! تو این دو جلسه ای که  اومد سر کلاس فقط سعی داشت به ما بفهمونه که شما اصل کتاب پارسال رو بلد نیستید و این منم که معلم دینی ام و بقیه بلد نیستن چه جوری درس بدن و ... . وقتی داشت کتاب رو معرفی میکرد می گفت من رو بخش "زندگی" این کتاب خیلی تاکید دارم! و وقتی شروع کرد به درس دادن، طوری درس داد که یکی از بچه ها گفت خانم پس برای نهایی باید کل کتاب امسال رو حفظ کنیم؟ و خانم هم در جواب ش گفت: دقیقا! می خواستم به همین نتیجه برسید! و من فقط به این نتیجه رسیدم که زندگی امسال، زندگیِ نهیوی است!!! و خدا عاقبت کسانی که گرفتار زندگی نهیوی می شوند را چگونه توصیف می کند؟؟!


+ نهیوی= نهایی

+ آلبوم یادی به رنگ امروز از علی زند وکیلی پیشنهاد می شود!( اول خرید، بعد دانلود :) )

۹۴/۰۷/۱۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
فرزانه سادات سجادپور

نظرات  (۴)

سلام
سخت گیری ایشون رو به فال نیک بگیرید . چون دین و زندگی توی کنکور ضریب سه داره .
پاسخ:

سلام

بیشتر سخت گیری های امسال مربوط میشه به نهایی!! خوبی اهمیت نهایی اینه که تا حد زیادی ترس از کنکور کم میشه!! :دی

۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۹:۲۱ فائزه (کلاف سر درگم)
سلام :)
نهیوی تون مبارک :دی
ما پارسال به هزارن بلایا دچار شدیم و سکوت اختیار کردیم حال عذاب بکشید که نهیوی بد عذابی ست ... :دی :دی 
ولی تو میتونی فرزانه بالاخره ضریب هوشیت مثل من درب و داغون نیست که من پارسال یه چشمم اشک بود یه چشمم خوووون !!!
از بس بهمون سر نهیوی فشار وارد شد :((
بالاخره گذشت الکی شورش رو در میارن !!!!!!
پاسخ:

سلام :)

اصلا درست نیست آدم از بدبختی دیگران خوش حال بشه ها فائزه!!! :دی ;)

=))))))) آرررررررررررررررررررره!!!

ولی قبول داری آدم نسبت به کنکور یه کم خیالش راحت میشه ؟؟!

خداییش سلیمانی خیلی خوبه!من خیلی دوسش دارم!
زندگی نهیوی از اوناست که نمی تونی بگی این نیز بگذرد!
لامصب نه میگذره نه بی تاثیر در آینده س!
پاسخ:

خوبه! ولی خیلی پارسال رو میزنه تو سر مون!

آره! ولی می گذرد ! :دی

به نظر من که خییییلیییی داره زود می گذره زمان!


سلام!
آره باهات موافقم...یادمه هر سال می گفتم چقدر مهر و آبان دیر میگذره!!ولی الان که به خودم میام می بینم پانزده روز از اول مهر گذشت....!!!!!!!!!
ولی خداییش فشار زندگی نهیوی بالاست..مخصوصا برای من:دی
پاسخ:

سلام :)

مخصوصا این هفته که خیییلییی اذیت شدی!! =))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی