ماه من

ماه من
آخرین مطالب
  • ۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۲:۳۶ تو
محبوب ترین مطالب
  • ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۳۰ انار
  • ۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۹:۵۵ 15 ام
  • ۱۴ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۴ ...
پیوندهای روزانه

امتحان زبان فارسی

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۰۸ ق.ظ

و من... و من... شوت نیستم! بلکه تبدیل شدم به ضربه ی دروازه!!!

1. سوم شخص جمع را می نویسم : ما

2. مجهول می گریست را می نویسم: گریه می شود

3. دومین هجای هویت را می نویسم: وی و الگوی هجایی اش را می نویسم: ص م

4. و جناب آقای اوحدی... ؛

              جهان به دست تو دادند، تا ثواب کنی

              خطا ز سر بنهی، روی در صواب کنی ؛    و من ثواب و صواب را جابه جا نوشتم.

5. نمره: 18.25


۹۴/۱۰/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزانه سادات سجادپور

نظرات  (۳)

سلام

فرزانه خیلی به نمره گیر نده !!!
شما زحمتت رو کشیدی !
در باره شیوه افزایش دقت در امتحان با والدینت صحبت کن خانمی
من حدس میزنم یه مقدار سر جلسه آرامش نداری ! البته این یه احتماله !!!

پاسخ:

سلام

متاسفانه (یا حتی خوشبختانه) نمره چند سالی هست که مهم شده... البته ترم اول نه؛ ترم دوم مهمه...

از همین عصبانی هستم که چیز های ساده رو اشتباه نوشتم :(

امروز که مادرم اومد چند تا راهکار پیدا کرد... برا امتحان چهارشنبه باید عملی شون کنم بلکه فرجی بشه!

۱۴ دی ۹۴ ، ۱۱:۰۰ فائزه (باطعم اکالیپتوس)
سلام
این زبان فارسی شما را کچل خواهد کرد  :)
پاسخ:

سلام

فائزه! زبان فارسی خوبه! ( البته نه به اندازه ی ادبیات) اینکه من سوم شخص جمع رو اشتباه می نویسم تقصیر زبان فارسی نیست!

تو اوضاع ت خوبه ؟ :)

۱۴ دی ۹۴ ، ۱۶:۲۵ فائزه (باطعم اکالیپتوس)
و من کاری به این ندارم که تو سوم شخص جمع را چه نوشته ایی !
اصلا من تو نیستم که :)
من خودمم و زبان فارسی من را کچل کرده ببخشید !!! 

تا تعریف خوب چی باشه !
پاسخ:

عصبانی هستی حسابی از دست زبان فارسی!! :دی


تعریف خوب... اوممم... امیدوار به آینده !!! :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی