ماه من

ماه من
آخرین مطالب
  • ۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۲:۳۶ تو
محبوب ترین مطالب
  • ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۳۰ انار
  • ۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۹:۵۵ 15 ام
  • ۱۴ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۴ ...
پیوندهای روزانه

سیب زمینی، آلو، شامپانزه

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۳ ب.ظ

امتحان ریاضی که چند پست پیش از حکایاتش گفته بودم، هفته ی پیش به کراماتش برخوردم! برگه م شد نوزده و نیم و نمره ماهانه م شد بیست! بعد از دو سال!

دبیر زیست خوش و خندان اومده سر کلاس؛ میگه بچه ها! دیدم هفته ی دیگه دوشنبه تون خالیه، هیچ امتحانی ندارید ( حالا در ظاهر خالیه! وگرنه دبیر زبان امتحان گرامرش رو گذاشته دو شنبه!)، امتحان کل فصل 6 رو دوشنبه صبح ازتون می گیرم! برنامه امتحانی هفته ی پیش رو: فیزیک. زیست/ زبان. دینی. شیمی. جمعه ش هم آزمون جامع! 

معاون پرورشی مدرسه اومده سر کلاس مون؛ میگه فردا سر زنگ دینی می خوایم ببریم تون فلان همایش! هر کی می خواد بیاد اسم ش رو بده. فقط هم کلاس شماست! ما هم خوش حال از این نعمت، اسم مون رو دادیم که یه اردویی رفته باشیم! حتی همایش! زنگ بعد می فهمیم دبیر دینی گفته من به یک نفر هم درس م رو میدم ! خلاصه امروز فقط 4 نفر رفتن همایش!

***

آقا من امسال برای شب شعر علامه حلی یه شعری گفتم که پذیرفته نشد! انتظار داشتم کنجکاوی شون گل کنه دعوتم کنن تا ببینن چه جوری می خوام اون شعر رو بخونم!! واکنش اونایی که شعر رو خوندن: نثره دیگه ؟؟   شعر نو؟؟؟   و من غزل نوشته بودم!

***

در جستجوی م.ش !

***

سیاست ترکیه!


اقتدار عراق!




۹۴/۰۹/۱۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزانه سادات سجادپور

نظرات  (۷)

سلام
بلاخره بیست شدی !!!
برای شعر هم ناراحت نباش !
اشکال کار رو ببین کجا بوده و اگر بتونی شعرهایی رو که پذیرفته شدن رو بخونی و با شعر خودت مقایسه کنی عالی میشه !
پاسخ:

سلام

برگه رو که بیست نشدم هنوز ولی بالاخره یه بیست خودش رو انداخته این وسط! :))

رفتم تو سایت شون دیدم شعرای آیینی دعوت بودن گویا!! اسمش کنگره ی دانش آموزیه ولی همه سیبیل کلفت بودن =)))

اوووو میذاشتید درسشو بده واسه همون یک نفر ول میکردید میرفتید همایش بابا!!!! :دی ی ی

پاسخ:

موندیم سر کلاس دیگه! درس دادن ایشون یه جوریه که شخصا سر کلاس هم که هستم ده بار میرم عنوان درس رو می بینم تا یادم نره درس درباره چیه... ://

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ****** **** *********** ********
*** ** **** ** *** **** ** ** ** ******
پاسخ:

چند حلقه ای با چند تا کلید که حل نکرد...

نه! آمریکا نبودم =)))  یه آهنگ خارجکی افتاده بود سر زبونم؛ جوگیر شدم انگلیسی فرستادم! :دی

سللللللللام ツ
به به چه پست پر محتواااایی!زیست و دینی و **پرورشی** و همه چیز توش یافت میشه؛)!!
بیست گرفتنت را تبریک میگویم و شعر پذیرفته نشدنت را تسلیت :دی!!
دیگر چه بگووویم...اوووم..آهان این در جستجوی ذهنم را درگیر کرده...خب البته به من دخلی ندارد حتما...:دی!همین..خواستم کمی اظهار کنجکاوی کرده باشمی!!
بدرود:-*
پاسخ:

سلام!^__^

تبریک! یه روزه شارژ تموم می کنی! :/

یعنی نمی شد مدارهاش رو ساده کرد؟؟؟!0_o

حدس زدم پرورشی رو ببینی ذوق بنمایی!:دی

اظهار کنجکاوی ت الان در مورد چیه نازی؟؟

نه بابا شارژ نخریده بودم..سیصد تومن دیشب بابام برام فرستاد..آخه من غیر تو کی رو دارم ...؛(
یه زمانی ذوق میکردم...:/!
تو امتحان آدم گیج میشه خب...خیلی تو در تو بود!!!
اون در جستجوی م.ش!!
پاسخ:

آخی!! دلم برات سوخت!! :دی =)))

من جمعه فیزیک خوندم، می خوام شنبه امتحان بدم... اصلا هم حال ندارم دوباره کتاب رو بخونم... :(

آهان م. ش! ب.ز که بابک زنجانیه؛ اخبار گفت م.ش ، نمی دونم م.ش کیه!

۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۲:۳۳ فائزه (باطعم اکالیپتوس)
سلام ! =)
پاسخ:
به!! سلااااام! چه طوری شما؟؟ :)
۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۷:۴۴ فائزه (باطعم اکالیپتوس)
سلام
من ، خوب ؟ اممم.. هستم !:)
شما هم که آلودگی هوا شدید خوبتان کرده \: نامردا !!!!
پاسخ:

سلام!

کاملا واضحه که خوبی!

یه روز همه ش... !:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی