ماه من

ماه من
آخرین مطالب
  • ۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۲:۳۶ تو
محبوب ترین مطالب
  • ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۳۰ انار
  • ۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۹:۵۵ 15 ام
  • ۱۴ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۴ ...
پیوندهای روزانه

وای اگه بارون بباره... :(

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۴۲ ب.ظ


فردا بیست و هفتم آبان است؛ هوا ابری است، نمی دانم فردا هم مثل سی و یک سال پیش، قرار است در سردشت باران ببارد...!؟

۹۴/۰۸/۲۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
فرزانه سادات سجادپور

نظرات  (۱۰)

سلام!
خیلی خوب نوشتی... :)
من که اضطرار لازمه رو توش حس کردم…

پاسخ:

سلام!

آهنگ آبان کاشی ۱۶ همه ش توصیف اون روزه انگار!!

سلام :)
میشه بیشتر توضیح بدین !!!
پاسخ:

سلام:)

۱۸۲۷... :)

سلام :)
بابا !! ، پیرمردا رو اذیت نکن دیگه !!
توضیح بده و خلاص کن بنده خدا رو !!!
پاسخ:

سلام:)

شهادت شهید زین الدین! امروز!

منم احساس میکنم نیاز به توضیح خیلی بیشتر! دارم
پاسخ:
قبول دارم!! شهادت شهید زین الدین بود امروز!
۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۹:۱۳ فائزه (کلاف سر درگم)
سلام
باران ، سردشت، سی و یک سال پیش ، ۱۸۲۷ ؟؟؟؟؟  
رمزی حرف میزنی !!!
پاسخ:

سلام !

فائزه! میشه ارجاع ت بدم به نظرات بالا؟؟ :دی

سلام 
آهنگ آبان کاشی 16 چیه؟ 😨
پاسخ:

سلام!

اسم یه آهنگ خیلی قشنگه از گروه دنگ شو:)

لطفا در کنار همه کارهات برای می فرستی؟ آهنگ آبان کاشی 16
حداقل به خاطر ماه زادروزم ....خواهش...
پاسخ:
سلاااام خاله :)))
به جیمیلت بفرستم؟
فرزانه آ!کجایی گلکم؟
یه چیز بنویس دیگه!
خیلی همین جوری الکی:امروز 94/9/4 بود!D:البته یه 7 ساعتی مونده هنوز ازش...
پاسخ:

سلام!!!

دیشب انقدر دلم می خواست بنویسم... ولی ننوشتم! خوابم گرفت!:دی

اوهوم:) سال دیگه امروز میشه: ۹۵/۹/۵ :دی

پس حسم الکی نبوده!;)
کو تا 9/9/99!
پاسخ:

اینکه می نویسم؟ که البته ننوشتم:دی

آهان! هدف اون موقع بود؟ :دی

دلت می خواسته بنویسی،منم دلم می خواست از تو چیزی بخونم!
خیلی هم هدف نبود...همین جوری گفتم!:دی
پاسخ:

:) و هیچ کدوم رخ نداد! ;)


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی