ماه من

ماه من
آخرین مطالب
  • ۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۲:۳۶ تو
محبوب ترین مطالب
  • ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۳۰ انار
  • ۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۹:۵۵ 15 ام
  • ۱۴ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۴ ...
پیوندهای روزانه

امتحان ریاضی

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۴۶ ب.ظ

نیم ساعت مانده تا بگویند : وقت امتحان تون تموم شده بچه ها... . یک سوال دو نمره ای مانده... آن هم احتمال :( هرچه حساب می کنم دلتا ش منفی در می آید!! یعنی معادله جواب ندارد:( برای سومین بار در چرک نویس سوال را حل می کنم؛ از اشتباهم خنده ام می گیرد! اشتباهی که یک ربع من را معتل کرده است... پانزده تقسیم بر پنج را می نوشتم پنج!! برای همین یک ربع از وقتم رفت! شروع می کنم یک دور برگه را چک کردن... چیزی می بینم که چشمانم گرد می شود! احتمال یک سوال را بزرگ تر از یک در آورده ام!! سه خط راه حل را خط می زنم و نیم خط راه حل درست را سریع می نویسم. سوالات احتمال را با دقتی که از من دور است چک می کنم بلکه چنین جواب های نامعقولی به دست نیاورده باشم... . بعد می روم سر نا معادلات که در امتحان قبلی اشتباه حل کرده بودم... ظاهرا که درست است... با یک نگاه سرسری از نوشتن تابع و مثلثات خیالم راحت می شود... دو تا سوال رسم تابع را هم نگاهی می اندازم و با این استدلال که : دیگر باید خیلی شوت باشم که اشتراک را غلط نوشته باشم ؛ برگه را میدهم به مراقب... پاسخ نامه را طبق معمول چسبانده اند به دیوار حیاط. همه ی جواب ها را درست نوشته ام؛ حتی همه احتمال ها را که نگران شان بودم! اما دو تا اشتراک را غلط گرفته ام!! باورم نمی شود! یعنی من انقدر شوتم؟!!؟


+ فردا امتحان زبان فارسی :)  :(

+ باز هم موهایم را کوتاه کردم :)))

+ هر چند دوره ی پاییز گذشته ولی "پاییز" از "حجت اشرف زاده" پیشنهاد می شود.

۹۴/۱۰/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزانه سادات سجادپور

نظرات  (۲)

چقدر دلم با خواندن این متن برای ریاضی دبیرستان مخصوصا حسابان و دیفرانسیل تنگ شد :((( 
پاسخ:
کاری ندارد که!! یک کتاب تست حسابان و یا دیفرانسیل بخرید و حل کنید!! :دی
سلام
من هم خیلی شوتم اما دارم سعی می کنم تبدیل به پاس یا استپ بشم (نیشخند )
پاسخ:

سلام

=))))   من که فعلا شدم ضربه دروازه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی