ماه من

ماه من
آخرین مطالب
  • ۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۲:۳۶ تو
محبوب ترین مطالب
  • ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۳۰ انار
  • ۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۹:۵۵ 15 ام
  • ۱۴ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۴ ...
پیوندهای روزانه

می نویسم

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۱۳ ب.ظ


یک وقت هایی هست که دلت برای یک نفر تنگ می شود. یک وقت هایی هست که غرورت نمی گذارد حرفی بزنی. یک وقت هایی هست که اصلا شرایط ش نیست که حرفت را بزنی. یک وقت هایی هست که همه این "وقت ها" کنار هم جمع می شوند؛ مثل الآن. تمام تلاشم را می کنم تا با "الآن" کنار بیایم. حتی اگر شرایط ش هم پیش آمد، غرورم را نا دیده نمی گیرم...

 

 

+ بی ربط نوشت یک: از خیلی ها شنیده بودم که دوستی های دوران دبیرستان فرق می کند با دوستی های دیگر! تا امسال منکر این قضیه بودم! اما امسال... اعتراف می کنم که دوستی های دوران دبیرستان معرکه اند! امیدوارم این "معرکه بودن" طولانی مدت باشد!:)

 

+ بی ربط نوشت دو: شلغم همین جوری غیر قابل تحمله! اگر تلخ باشه هم که دیگه هیچ!! تمثیل خوبیه برای مشاوره ی زنگ آخر چهارشنبه ها!! =)))

۹۴/۰۸/۱۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
فرزانه سادات سجادپور

نظرات  (۶)

سلام
فرزانه خوش به حالت !!
بعضی رفیقهای خوب دوران دبیرستان من شهید شدن . حسن پورعلوی ، احمد چوپان ، حمید لطفی ، علی غلامی و ... خیلی وقتا میشه دلم براشون تنگ میشه مثل الان که خیلی دلم براشون تنگ شده . 
------------------------------------------------------------------------------
شلغمو خوب اومدی .
اما یه نکته :
دقت در خرید تلخی شلغم رو بر طرف می کنه !!!
پاسخ:

سلام :)

نمی دونم چی بگم! :(

شلغم در کل چیز خوبی نیست! (B

سلام
خانمی غرور با مردانگی فرق می کنه !!!!
در زندگی سعی کن مرد باشی !
آدم های مغرور همیشه تنهاهستند .
آدمهایی که مرد هستند خودشون رو زیر پای همه فرض می کنند و آدمهای مغرور همه رو زیر پای خودشون .
پاسخ:

سلام :)

تو این مورد نمی دونم چه طور میشه مرد بود!!؟

^_________^
پاسخ:
ذوق نمودی؟ از برای چه؟؟!
Hamin juri :))) bi dalil :| 
پاسخ:
:)
۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۷:۰۶ فائزه (کلاف سر درگم)
سلام 
محاله ممکنه غرورمو بشکنم و این خیلی بده !
+ دبیرستان بسی بهتر از راهنمایه ، دوستان دبیرستانی هم بسی بهتر تر :)
+ شلغم = زهرمار :دی
پاسخ:

سلام!

من خودم دوست ندارم مغرور بودن رو!  ولی تو این یک مورد می خوام واقعا مغرور باشم!

+ من از راهنمایی م هم خاطرات فوق العاده ای دارم! نه! من حداقل نمی تونم این طوری بگم! دوران دبیرستان و راهنمایی خیلی فرق می کنه! هم تو دوران راهنمایی دوستان خوبی داشتم و هم امسال :))

+ موافقم! ^_^

سلام!
+اما من همیشه از دوستی های جدید حالا هر جا و هر وقت می ترسم...نا امنی محض...
ترسناک تر وقتیه که نمی خوای دوستی های جدید خیلی تبدیل به روابط نزدیک و نزدیک بشن اما خودشون هی میان سراغت...منم که می شناسی!یک بشر رودربایستی دار زیادی خنده رو!

+شلغم رو اول خوندن "شغلم"!!!بعد گفتم فری خوبه؟!؟!؟!
بعد دیدم نوشتی تلخ دیدم گیجیم بد تر شد!دوباره خوندم باز خوندم شغلم!بعد تو نظرات فهمیدم شلغمه...:|
من شلغم دوست دارم!!!شبیه خورش اسفناج میمونه بیشتر!با رنگ مانتوش!:|
چقدر من بی ادب شدم!:(
پاسخ:

سلام!

+اونقدری مدرسه عوض کردم که نترسم از پیدا کردن دوست جدید...


+ زنگ مشاوره رو تشبیه کردم به شلغم تلخ؛ نه خودش رو!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی