ماه من

ماه من
آخرین مطالب
  • ۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۲:۳۶ تو
محبوب ترین مطالب
  • ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۳۰ انار
  • ۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۹:۵۵ 15 ام
  • ۱۴ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۴ ...
پیوندهای روزانه

all my tears...

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۶ ب.ظ

من کجام پس؟؟!!؟!

۹۴/۰۹/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزانه سادات سجادپور

نظرات  (۵)

سلام!خوبی فرزانه جانم؟!؟!؟?!?!?!?!?؟!؟!؟!؟!?!?!?!
-----------------------------
نظر پست پایینم الان میگم!
عنوانت...چیه؟D:

پاسخ:

سلام. خوبم آره! :)

امروز سریع رفتم ببخشید... درگیر امتحان فیزیک بودیم.

عنوان پست پایین؟! :دی  سیب زمینی و آلو و شامپانزه، هرسه گونه تعداد برابر کروموزوم دارن!:)  به در هم بودن پست پایین هم مربوط بود!

سلام دخترکم!!!
تو کجایی؟؟نمیدونی؟؟الان تو خونه ای...پشت کامپیوتر یا لب تاب یا شاید هم پشت گوشی هستی و داری این نظر رو میخونی..اگه باز سوالی داشتی درخدمتم :دی!
نه مثل اینکه خییییلی فشار رومه..دیگه دارم هذیون میگم...خخخخخ(((:!
رفیقم...لبخند نشه فراموش(:
یا علی...
پاسخ:

سلام نازی!رئیس محترم کمیته ی علمی(!) =)))

فشار که بله... خیلی روت بوده =))))

باشه باشه! حتما!

سلام :)
من نمیدونم کجایی ولی هر جا هستی داری آلو و سیب زمینی می خوری !!!!

پاسخ:

سلام :)

شامپانزه هه چی پس؟؟! :دی

سلام :)
شامپانزه مگه خوردنیه ؟!
اول میخواستم بنویسم لب مرز ترکیه و عراق آلو و خرما میخوری و شامپانزه های رو تموشا می کنی !
پاسخ:

سلام :)

=)))

۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۹:۲۸ فائزه (باطعم اکالیپتوس)
سلام
خب این که بارز است در خانه ایی و کیفور از تعطیلی های پیش رو !
:|

پاسخ:

سلام

:دی بشین سر درست!! =))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی