ماه من

ماه من
آخرین مطالب
  • ۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۲:۳۶ تو
محبوب ترین مطالب
  • ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۳۰ انار
  • ۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۹:۵۵ 15 ام
  • ۱۴ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۴ ...
پیوندهای روزانه

تو

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۶ ب.ظ

تو... بوی اناری... رنگ اناری... سرخی... و الان یک تحصیل کرده ی رشته ی ادبیات ایراد می گیرد که مشبه به ویژگی برتری دارد نسبت به مشبه و ... و من تو را تشبیه نکرده ام! تو حسن تعلیل اناری...بوی خوش انار را دلیل ش تویی و سرخی اش را هم دلیل ش تویی و ...





۹۴/۰۹/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزانه سادات سجادپور

نظرات  (۳)

سلام:)
آدم یاد شعر انار ، انار میفته !
خعلی نامردی اگه فکر کنی من این شعر رو گوش کردم .
پاسخ:

سلام :)

خب چون من اصلا این آهنگ رو گوش ندادم،پس اصلا هیچ فکری درباره ش نمی کنم!! :دی :دی

خوشبحال این تو:))
پاسخ:
خوش به حال انار ها! :)
۲۹ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۸ فائزه (باطعم اکالیپتوس)
و تو تند تند مطلب مینویسی و من حرصم در میاد که چرا اینجا آلودگی هوا نداره !

:|


پاسخ:
اِ! این چه حرفیه؟؟؟ من انقدر خوشحالم که فردا باید در سنگر علم و دانش حضور داشته باشم!! تعطیلی چیه اصن؟؟ دانش آموز باید عاشق صبح زود بیدار شدن( مخصوصا تو هوای سرد!!) و امتحان و درس و ... باشه!! :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی