ماه من

ماه من
آخرین مطالب
  • ۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۲:۳۶ تو
محبوب ترین مطالب
  • ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۳۰ انار
  • ۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۹:۵۵ 15 ام
  • ۱۴ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۴ ...
پیوندهای روزانه

بدون عنوان

شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۵۶ ب.ظ


فعلا* اینجا تعطیل...

 

 

*: تا فردا، تا هفته دیگه، تا یک ماه دیگه، تا هیچ وقت!

۹۴/۰۸/۰۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
فرزانه سادات سجادپور

نظرات  (۴)

سلام عرض میشود بر خواهر گرام :) چطوری؟! راستش فری دلم گرفت ... رفتم وبلاگ قبلیت...چقد دلنوشته هات شبیه حال منه..و در عین حال چقد دوریم از هم .. دلم واسه تتلو هم تنگ شد حتی .... :دی 
چقد بزرگ شدیم ... دوس ندارم بزرگ شدنو ...
پاسخ:

      سلام شهرزاد!!!

تتلو... =))) خیلی وقته اصلا گوش ندادم!

خوبی ؟ چه ها می کنی؟؟!

منم یه دو سه سالی هست گوش نکردم :)))
هیچی..ب قول خودت زندگی نهیوی :| 
تو چکار می کنی؟! ^_^
پاسخ:

:)

رفتم تجربی!^__^ درس می خونم، به ندرت می نویسم؛ بیشتر درگیر درسم. تو ریاضی هستی دیگه؟

Ariiii...
پاسخ:
به جبر و حسابان و هندسه سلام برسون! :دی
Shomam b zist slm beresun :| 
:((((
پاسخ:

و زمین البته! :)

تجربی خوبه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی