ماه من

ماه من
آخرین مطالب
  • ۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۲:۳۶ تو
محبوب ترین مطالب
  • ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۳۰ انار
  • ۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۹:۵۵ 15 ام
  • ۱۴ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۴ ...
پیوندهای روزانه

دکتر

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۳۴ ب.ظ

قبل:


مامان: یه قرص سرماخوردگی بخور!

من: شرط می بندم باز سرم بده!:/

مامان: اگه سفکسیم بده خوبه!


بعد:


دکتر: سرم هم بدم بهت !

من: نه دکتر!

تجویز دکتر: قرص سرماخوردگی بزرگسالان. سفکسیم. دیفن هیدرامین!



+ لازمه انقدر درس خوند برا پزشکی؟؟! ;)



۹۴/۰۸/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزانه سادات سجادپور

نظرات  (۵)

۱۱ آبان ۹۴ ، ۲۲:۱۰ دختری از تبار تسنیم ...
سلام و وقت بخیر
خدا کنه اشتباه دارو ننویسن...
پاسخ:

سلام ! :)

:)))

سلام
کسی که شلغم نخوره حقشه سفیکسیم بخوره والا !!!

پاسخ:

سلام!

شلغم اصلا خوب نیست!! :(

حالا اینکه خوبه :|
من رفتم دکتر گفت برو ازمایش بده بیا ببینم چته :| 
رفتم ازمایش دادم بعد ک رفتم پیشش بدون اینکه نگاه کنه ازمایشو چرک خشک کن داد :|||||| 
پاسخ:
=)))))
۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۷:۱۰ فائزه (کلاف سر درگم)
سلام پزشک :)
پاسخ:
سلام استاد! :))
:)
واقعا:)
قلمت پایدار...
پاسخ:

سلام!!

ممنون!! قلم شما هم!!:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی