ماه من

ماه من
آخرین مطالب
  • ۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۲:۳۶ تو
محبوب ترین مطالب
  • ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۳۰ انار
  • ۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۹:۵۵ 15 ام
  • ۱۴ آبان ۹۴ ، ۲۳:۱۴ ...
پیوندهای روزانه

دقتا!! کجایی گلکم؟! :دی

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵ ب.ظ

شما کدوم رو به من پیشنهاد می کنید؟!

1. استفاده از سیم لخت( در دسترس هست؛ از پنجره ی اتاق مشاوره یه سیم لخت آویزونه =))  )

2. پرت شدن از طبقه ی سوم( امکاناتم در همین حده! )

3. راننده سرویسم رو وقتی داره از پیچ اتوبان باقری رد میشه و کنارش رودخونه است قلقلک بدم( بچه های سرویس و خود راننده سرویس مون که گناهی ندارن البته... )

4. دوساعت خودم رو با خانم "و" تو یه اتاق حبس کنم( فکر کنم کمتر از دوساعت هم کافی باشه... =)))) )

5. راه های پیشنهادی شما را با جان و دل پذیرا هستم!

آخه چرا باید تو امتحان ریاضی جواب آخر رو بنویسم: 9+81=100  :///// چرا؟! معادله رو حل کنم و بدبختی و ریاضت(!) بکشم کلی، بعدش برا جواب آخر چنین نبوغی به خرج بدم =(((  فکر می کردم بعد از دو سال و دو ماه و  نوزده روز بتونم ریاضی بیست بشم ولی ... ! امکان ش هست وقتی دبیرمون می بینه با چنین افتخاری دور صد به عنوان جواب کادر کشیدم در اسرع وقت استعفاش رو بنویسه :/ یا اینکه خودش به عنوان مورد پنجم یه راه پیشنهاد کنه بهم!

۹۴/۰۸/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزانه سادات سجادپور

نظرات  (۵)

۱۹ آبان ۹۴ ، ۲۱:۳۹ نگین سبزنژاد
عجب ...
پاسخ:
انقدر جالب بود ؟! :دی
سلام :)
بعضی وقتا اشتباه باعث افزایش دقت آدم میشه !
عب ندیره !!!
فرزانه آ ، اندوهمند مباشا !!!
پاسخ:

سلام :)

از کلاس سوم ابتدایی تا الان دقتم افزایش نداشته ! :دی اون دوران مثلا دو رو چهار میدیدم و الان دیگه رسیدم به این درجه از بی دقتی که ... :دی ! تا کنکور سعی می کنم حرکات جالب تری از خودم نشون بدم :دی!


سلام :)
گل کوچولوت پیدا شد ؟!!!
پاسخ:

سلام:)

هنوز دبیرمون برگه ها رو صحیح نکرده. امروز یه حس غریب و قریبی(!) بهم می گفت یه غلط دیگه هم دارم!:\

سیم لخت😆😆😆😆البته مرگ موش هم دارم اگه خواستی یه میس بنداز😉😉
پاسخ:

سلام خاله!!!

ممنون از حمایت!!!!:دی

سلام فرزانه خانم
آخی عزیزم....
دقیقا مثل منی تو ریاضی! :دی

پاسخ:

اِ!! سلام نرگس! :) خوبی؟؟

تقصیر ریاضیه اصن! :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی